Het Dutch ArtWorks ensemble is een 
										bruisend, levendig gezelschap, met drie 
										pittige Hollandse dames in de kern. De 
										musici spelen op historische 
										instrumenten en brengen met verve hun 
										geliefde barokmuziek.
										Korte mondelinge toelichtingen 
										tijdens de concerten onthullen de 
										geheimen van de expressiviteit van 
										barokmuziek. De composities worden 
										daarmee in een bijzonder perspectief 
										geplaatst, hetgeen een waardevolle 
										toelichting vormt voor de 
										concertervaring.
										De musici studeerden aan 
										conservatoria in Den Haag en/of Utrecht 
										en hebben allen een brede en grondige 
										opleiding genoten bij gerenommeerde 
										musici (Jacques Ogg, Donna Agrell, 
										Wouter Verschuren en Alberto Grazzi, 
										Heiko ter Schegget, Frank de Bruine, 
										Antoinette Lohmann, Lucia Swarts en Jaap 
										ter Linden) De leden van Dutch ArtWorks 
										zijn ervaren spelers, zowel op het 
										gebied van kamermuziek als in het 
										orkestspel. Ze speelden nationaal en 
										internationaal onder andere met: Musica 
										Amphion, European Union Baroque 
										Orchestra, Nederlandse Bach Vereniging, 
										Residentie Bachorkest, La Ritirata en 
										het Arcade Ensemble.
Nadat
										Femke Huizinga haar 
										studie filosofie cum laude afgerond had, 
										kreeg haar liefde voor de barokviool de 
										overhand. Ondertussen heeft ze haar 
										Bachelor of Music met een 9 afgerond 
										(2012). Ze studeerde barokviool en 
										barokaltviool bij Antoinette Lohmann aan 
										het Utrechts Conservatorium.
Al vele 
										jaren volgt ze jaarlijks zomercursussen 
										op het gebied van kamermuziek en de 
										historische uitvoeringspraktijk. Deze 
										bijzondere
lessen met ervaren musici 
										(John Holloway, Anton Steck, Richard 
										Gwilt, Thomas Albert) zijn een 
										belangrijke inspiratiebron.
Femke 
										is een gretig kamermusicus en ze is 
										medeoprichtster van diverse ensembles: 
										strijktrio Gesto Antico, duo La Corella, 
										en het Dutch ArtWorks ensemble. Met 
										diverse van deze ensembles werd ze 
										geselecteerd om te spelen in het 
										Festival Oude Muziek Utrecht (2011/12), 
										Festival de Saintes (2012), de 
										International Young Artist Presentation 
										in Antwerpen (2013)
Als ervaren 
										orkestmusicus heeft ze opgetreden met de 
										European Union Baroque Orchestra (2011), 
										en heeft ze meegedaan met verschillende 
										projecten van het Jeune Orchestre 
										Atlantique (2012/13). Regelmatig speelt 
										ze in professionele barokorkesten als De 
										Nederlandse Bachvereniging, La Sfera 
										Armoniosa, Concerto d’Amsterdam en de 
										Nieuwe Philharmonie Utrecht.
										Femke is 
										concertmeester en mede-oprichtster van 
										het Arcade Ensemble, 
										een orkest dat de hedendaagse luisteraar 
										wil beroeren en daarvoor experimenteert 
										met nieuwe manieren om verbinding te 
										maken met het publiek. Het tot leven 
										brengen van de sociale waarde van muziek 
										is voor haar een belangrijke drijfveer.
										
Hanna Lindeijer
										(Zwolle, 1986) studeerde 
										blokfluit bij Heiko ter Schegget aan de 
										Hogeschool voor de Kunsten Utrecht 
										(HKU). Hier volgde zij ook Masterclasses 
										van o.a. Conrad Steinman en Marion 
										Verbruggen. In juni 2009 heeft Hanna 
										haar bacheloropleiding summa cum laude 
										with honours afgerond. Al tijdens haar 
										studie heeft ze veelvuldig opgetreden 
										met professionele musici in binnen- en 
										buitenland en meegewerkt aan cd-opnames 
										van het Barokorkest ‘Contrasto Armonico’ 
										o.l.v. Marco Vitale en speelde ze bij 
										diverse ensembles, zoals Il Concerto 
										Barocco en The Holland Baroque Society. 
										In december 2009 was Hanna op het 
										Internationaal Kamermuziek Festival en 
										speelde samen met Heiko ter Schegget en 
										Janine Jansen het Brandenburgs Concert 4 
										van J.S. Bach.
										Vanaf september 2009 studeerde Hanna 
										aan het Koninklijk Conservatorium in Den 
										Haag. Na enkele jaren bij blokfluitist 
										Sebastien Marq gestudeerd te hebben, 
										heeft ze haar opleiding vervolgd met de 
										masterstudie barokhobo bij Frank de 
										Bruine.  In het kader van deze 
										masterstudie heeft ze onderzoek gedaan 
										naar het bouwen van historische rieten 
										en onderstiften in de 17e en 18e eeuw. 
										De resultaten van dit onderzoek zijn als 
										excellent beoordeeld. In juni 2012 heeft 
										Hanna na slechts vier jaar 
										barokhobostudie cum laude haar 
										masterstudie afgerond.
										Sinds zij barokhobo speelt, heeft ze 
										in vele orkesten in binnen- en 
										buitenland gewerkt, zoals de Holland 
										Baroque Society, Concerto D’Amsterdam, 
										Stiftsphilharmonie Stuttgart, Hassler 
										Consort en  het Theresia Youth Baroque 
										Orchestra (Italie). In februari 2011 
										heeft Hanna haar debuut gemaakt in het 
										Concertgebouw in Amsterdam. Naast haar 
										docent Frank de Bruine speelde ze in het 
										barokorkest
										
										Musica Amphion onder leiding van 
										Pieter-Jan Belder. Met dit orkest speelt 
										ze elk jaar in december de 
										Weihnachtsoratoria van J.S. Bach o.l.v. 
										Klaas Stok in het oosten van Nederland. 
										Op dit moment loopt het project Bach 
										Contextueel in samenwerking met het 
										Gesualdo Consort o.l.v. Harry van der 
										Kamp. Deze samenwerking resulteert in 
										regelmatig terugkerende cd-opnames en 
										concerten in Nederland en Duitsland.
										In de zomer 2011 speelde Hanna 
										blokfluit en barokhobo in de l’Académie 
										Européenne de Musique waarmee op het 
										Festival Aix-en-Provence de Händel-opera 
										Acis and Galatea werd uitgevoerd.
										Een nog groter succes was de 
										uitnodiging om te spelen in het
										
										Orkest van de 18e Eeuw 
										dat onder leiding stond van Frans 
										Brüggen. Hanna maakte in 2011 met dit 
										orkest twee tours door Nederland, België 
										en Italië , waarbij werken van J.S. Bach 
										werden uitgevoerd. Deze zijn te 
										beluisteren op de cd “Easter Oratoria”.
										In de 2e helft van 2012 en 2013 zal 
										Hanna regelmatig optreden met diverse 
										ensembles en gaat ze zich verdiepen in 
										het spelen van de klassiek hobo in 430. 
										Tevens zal Hanna als assisstent van 
										Frank de Bruine barokhobolessen gaan 
										geven aan de HKU en zal ze 
										vervolgonderzoek doen naar historische 
										onderstiften.
Kim Stockx
										begon in 2005 haar studie 
										blokfluit aan het Koninklijk 
										Conservatorium te Den Haag. Ze studeerde 
										bij Dorothea Winter en Daniël Brüggen en 
										behaalde in 2009 haar diploma. Tijdens 
										deze vierjarige studie volgde ze 
										masterclasses bij enkele ongevenaarde 
										professionals als Reine-Marie Verhagen, 
										Peter van Heyghen, Sebastian Marq, 
										Christina Pluhar, Wilbert Hazelzet, 
										Frank de Bruine, Charles Toet en Patrick 
										Ayrton.
										Kim deed mee aan diverse concoursen; 
										ze behaalde eerste prijzen bij het 
										“Laureaten concours” in Veldhoven in 
										2004 en het “24 karaats” concours in 
										2005.
In juni 2012 behaalde Kim cum 
										laude haar tweede bachelordiploma met 
										als hoofdvakken barokfagot, klassiek 
										fagot en dulciaan aan het Koninklijk 
										Conservatorium te Den Haag. Op dit 
										moment  is zij bezig haar mastertitel te 
										behalen onder begeleiding van haar 
										docenten Donna Agrell, Wouter Verschuren 
										en Alberto Grazzi.
										Ze werkte onder andere samen met 
										dirigenten als Lars Ulrik Mortensen, 
										Patrick Ayrton, Peter van Heyghen, 
										Charles Toet, Jos Vermunt, Christina 
										Pluhar, Andrew Parrot en Nicolette 
										Moonen. Ook heeft Kim in binnen- en 
										buitenland (Japan, Spanje, Frankrijk) 
										opgetreden met gezelschappen als het 
										Residentie Bachorkest,  Arcade 
										Ensemble, Sinfoniëtta Geleen, La 
										Ritirata, La Dichosa Fantasia en Red 
										Rose Four.
Na een succesvolle 
										auditie, werd Kim in 2012 uitgekozen als 
										fagottiste van het European Union 
										Baroque Orchestra (2012). Met 
										verschillende programma’s toerde zij 
										door heel Europa.
Roberto 
										Alonso Alvarez - barokcello
										
											Anthony Abouhamad 
											begon zijn klavecimbelstudie bij dr. 
											Neal Peres da Costa aan de 
											Universiteit van Sydney, 
											Conservatory of Music (SCM), alwaar 
											hij in 2009 cum laude afstudeerde. 
											Na het behalen van zijn diploma 
											onderwees hij Harmonie en Analyse, 
											Klavecimbel en Basso Continuo aan 
											dezelfde instelling.
											In Sydney werkte Anthony samen 
											met vele orkesten en ensembles zowel 
											als continuo-speler alsmede als 
											solist. Hij werkte met onder andere 
											het Sydney Symphony Orchestra, 
											Australian Chamber Orchestra, 
											Australian Ensemble, Sydney 
											Philharmonia Choirs en het SCM’s 
											Early Music Ensemble.
											Anthony is ook betrokken geweest 
											bij het schoolprogramma Musica Viva 
											waarvoor hij verschillende nationale 
											en internationale tournees heeft 
											gemaakt met de groep “Sounds 
											Baroque”. Ook was Anthony betrokken 
											bij het “Marais Project” onder 
											leiding van gambiste Jennifer 
											Erikson. De groep heeft deelgenomen 
											aan tal van festivals in New South 
											Wales.
											Sinds 2011 studeert Anthony aan 
											het Koninklijk Conservatorium te Den 
											Haag waar hij zich verder 
											specialiseert in klavecimbel en 
											fortepiano bij docenten Jacques Ogg, 
											Patrick Ayrton en Bart van Oort. Hij 
											treedt regelmatig op met kamermuziek 
											ensembles in Nederland en de rest 
											van Europa.
Het afgelopen jaar 
											toerde Anthony door Nederland, 
											Sydney en Canberra met zijn 
											klavecimbel duo, “De Jordaan”. Het 
											duo was onder meer te bewonderen in 
											de Engelse Kerk te Amsterdam en het 
											Muziekinstrumentenmuseum in Brussel.